2005年7月18日 星期一

西歐遊後記

16,17/7/05 這兩天雖然自己一個遊倫敦,但唔覺悶.可能因為景點多到遊唔晒.呢度好多博物館同公園.我都無時間去Hyde Park,London Dungeon(鬼屋),Museum of London,Natural History Museum,Science Museum等.

臨走諗住退稅(買夠£50).搵到 VAT/ Custom,點知職員話我買野個陣,Shop的職員要填一張退稅表俾我.下次買野想退稅的話.記得叫職員俾一張有公司chop印的退稅表啦.
Myth:以前常聽到倫敦好大霧,我又唔覺,反而幾鐘意當地的天氣.就算落雨都唔會落得好大.又聽說法國人好高傲,英文好差.同佢地講句Bonjour,我地遇到好多法國人都幾友善.意大利的印象最差,0的人勁塗鴉,兩晚0係酒店都勁俾蚊咬.Day8米蘭酒店Nettuno唔係好得.那晚煮麵才發覺帶得一對筷子,要吃手抓公仔麵.0係士多買咗包菜都幾難食.幸好我對食無乜要求,鹹 tart,勁甜包,硬包照食可也.




Budget
0係歐陸旅運 (荷里活商業中心) 買 BRITISH AIRWAYS 機票連稅 $7118 
EURAIL Pass三國五天火車飛, UNDER AGE OF 26, 2ND CLASS $1812 ~US$241
EUROSTAR  歐洲之星 PARIS—LONDON Fri -Sun $609  ~ US$75,  Mon – ThurUS$45(後來知Eurail Pass有半價)
國際青年証 $100 (原來係無乜用0既.去眾多景點得溫莎堡有折)
 
火車之旅好驚險,刺激呀!搭錯車,趕車啦,我唔見咗張Eurail Pass,查飛時要閃啦.Lake district 的山路都有難度架.要謝謝司機Martin兼導遊領隊.俾我地幾個唔識睇地圖0既路盲老點.仲要多謝Anna準備0既三餐,六舅公舅婆的照顧,Paky book hostel,Philip 訂機票,車飛.好開心可以同你地一齊去旅行呀!  

沒有留言:

張貼留言