2007年6月30日 星期六

舊同事

 收到Pilo 0既電話留言.Pilo係我大學畢業後第一份工0既同事.已經好耐無聯絡.唔知搵我咩事呢?原來佢個仔0係英國放暑假返黎,想搵人補數學.佢諗起補習就諗起我.傾下大家0既近況.又想當年.嘩!原來我離開大埔東華三院伍蔣惠芳護理安老院(個名係咪好長呢?)已經四年半啦.呢份工做咗短短三個月.同事好好.我仍然保留住同事自製0farewell card 同我工作0既印章.我認識而仍在此安老院工作的只剩下PiloIda和林主任.

今日同同事講開我以前考IELTS,因為諗住去外國撈下.同事驚訝問:你幾時考個試架?你唔係諗住走訝?”會唔會走?唔知.或者有一日我會轉工,或者會再計劃去澳洲,加拿大,美國,又或者一直留係香港.無乜Planning.隨心所欲,隨遇而安.

沒有留言:

張貼留言