2009年1月13日 星期二

Leaving Perth

 話咁快係柏斯住咗兩個幾月.尋日酒店最後一日工作

我既同事:來自德國,泰國,巴西,日本等international team.
晚上去bambu

我係柏斯最好0既朋友Weny.我地都係十一月頭到柏斯,起初我地都唔鍾意呢度,成日諗住走.但後來揾到工同sharehouse.其實柏斯都唔差,有好多好靚0既沙灘,City Beach 同Cotteslole Beach我都未去.不過悉尼始終係我0既favorite.最後一次去Deen.同台灣朋友係bambu告別

今日sharehouse日頭得返我一個,nursing agency無call 我.我就好好休息一下.整下網頁,寫下blog,上下網,洗衫,執野.明晚離開柏斯,向墨爾本出發.21/1/09再去塔斯曼尼亞.

 

13/4/09返港.係澳洲剩返三個月時間.我仲未做farm work,skydive,學滑浪,kitesurfing,paragliding.....我仲想去坐Ghan由Adelaide去Alice Spring,去Ayers Rock,Kings Canyon.有時間同錢的話去埋Whitsunday,玩落去返悉尼.想做,想去0既地方好多.我諗緊返香港,或者申請愛爾蘭working holiday.考慮中


沒有留言:

張貼留言