2009年4月14日 星期二

變?不變?

 落樓下買早餐:好耐無食過0既燒賣同粉果.

沒有澳洲0既藍天.能見度低得很.商塲有0的舊食肆執咗.有唔少新0既商店.
早上剪頭髮,成年無去過salon剪頭髮.
午餐有媽咪包0既雲吞.
下午係銀行排咗成日隊.旁邊0既人不斷鬧:排咁耐,亂扣錢….

返港後0既第一餐晚餐
阿媽靚湯


我幫手釀茄子,0既魚肉茄子.(去澳洲前0既我,係唔會入厨房幫手架)


好似以前咁,一家人嘻嘻哈哈食飯.
朋友問我返黎習唔習慣.我好習慣喎.係屋企度假.我照舊:幫手做下家務,上下網,同朋友傾下電話不過返返工個陣,我諗會勁唔慣.
外在環境變,但朋友屋企人對我0既關心依然

沒有留言:

張貼留言