2010年5月5日 星期三

我的29+1

 5/5 P好忙.凌晨一點收工.瞓幾粒鐘 6/5 0645開工. 好累.放工與友人下午茶.友人嚷着"唔想返工".晚上看舞台劇"29+1六次方"

.內容歌曲等都令我同朋友都有唔少共鳴.

                第一個單元:主角準備返工.衣櫃有好多衫, 但唔知著邊件.呢個問題我黎講唔太大.廿幾歲時, 鍾意唔同形象: 爆炸頭,負離子直髮,一頭紅髮…我本來就懶.人大了,更加不修篇幅.我享往係澳洲簡單0既生活.唔使煩著咩衫.因為我只有幾件衫.近來睇到一段新聞.一對外國夫婦因幾歲0既女兒崇尚物質主義,舉家移民烏干達.一家開開心心過簡樸的生活.

                主角嚷著”唔想返工”.哈!朋友下午茶才說過這番話.早前同兩位中學同學晚飯,大家都覺得成日都好累.節目不乏笑料:女生齊齊去洗手間,齊齊分hand cream,收到大量0既餅咭….講中好多野e.g我以前無諗過我會買保險

,現在買咗幾份.還有愛情,與親人離別

                有人不只第一次睇29+1,包括我朋友在內.可能吸引之處在於大家共同的經歷.成長的其中一個階段.叫人回憶,回味!想起去年我29+1的生日會,開始笑了.

                四月個陣仲唔係幾開心.可能之前不甘自己down trend,不甘平平淡淡,但又怕辛苦(我已經唔敢再流浪).又覺得自己無咗以前0既童真.唔會再咁勇…現在我想通了吧.宜家感覺唔錯.努力工作.享受同家人朋友一齊0既時間.平常心迎接我的 29+2,+3,+4…….

沒有留言:

張貼留言