2012年1月27日 星期五

Fiji Day 3 Shark Dive!!!!!!

 配以生果0既健康早餐Toast 好脆,非常好食! 連多士都咁有水準!


到成個旅程0既重頭戲. 呢度0既shark dive 都好full.朋友幾個月前已經預訂
呢頭有兩間公司可以睇鯊魚.Beqa Adventure Divers  &  Aqua-Trek  我就跟Aqua Trek
0830 我地出發睇鯊魚.同行朋友Y一直都驚呢個環節,甚至講過唔黎.Dive master 話會安排我地係一條繩入面.工作人員就係繩內用吞拿魚頭餵鯊.記得香港幾年前曾經試過有虎鯊食人.不過我唔驚,都幾興奮,0的鯊魚比人餵慣,都唔會揀食我啦(之前播”天與地”,同事都話我咁瘦,都唔會揀我,剩係lun 骨).有時人就係咁,想做0的 crazy 0既事.
第一個dive潛24m,第二個潛18m
Dive master帶我去鯊魚群,我摸摸0的Nurse shark.護士鯊比較温馴



近到呢.photo by Tim
仲有Bull shark,lemon shark 同silvertip
咁大條鯊魚就係面前,頭頂游過.Dive master 拿住枝鐵棍,有點自衞作用吧
附近有隻反轉咗0既沉船

 

係沉船上留名
0的  幪仔魚趴晒係船邊,好搞笑

 
photo by Tim


dive master 話以前呢度無乜魚.後來人將以噸計魚皮/內臟放返入海.佢地稱為 farm fishing
執咗0的鯊魚牙比我地.平時佢地會攞去賣.
今日未睇到 Tiger Shark
潛完水,工作人員會幫我地浸0的膠衣,鞋等,跟住掛好.服務好好!

沒有留言:

張貼留言