2013年7月8日 星期一

降瀑@ 梧桐寨

 我地再行上少少,散髮瀑Scatter Fall練習好驚(之前仲誇口話要玩三轉主,又高又滑,撞黎撞去.雖然驚,我仲見到隔離有隻青蛙.搞唔掂咩tension.教練不時要一手執返我去正確位置.心想快0的到地(我諗我唔會再玩,等間個長瀑點算...全港最長...)



菜:主瀑黎勒
望落去,幾驚,教練行得好自如.我係個較平位置坐咗陣,唔敢郁
係主瀑,越落得慢,一直比瀑布水打面打身,會更凍更累.
之後我掌握到0的技巧,可以落得快0的
呢張相除咗我,仲有兩粒人,你見到嗎?
望返轉頭,自己游繩由咁高地方落黎,覺得好勁!
好刺激!

兩位教練飛蟬走壁,好型好厲害!
$300位,抵到爛,包器材,兩位教練,教練幫我地影相,上上落落
,照顧周到.好感受到亦好感謝,兩位教練將自己鍾意0既活動同我地分享.當然仲要多謝幾位好姊妹,齊齊成功挑戰長瀑! 
之前拗底覺得唔會再玩,我宜家又改變主意了 


Leo's Album

沒有留言:

張貼留言