2013年10月21日 星期一

布吉 Happy birthday trip Day 4

早上會合其他去PP0既人.我地架車比較遲到,餵魚0既白方包同餵馬騮0既花生已經賣晒.我地咪買三文治同餅乾餵魚. Sea Angel 快艇先去Maya Bay.浪比尋日更大,有幾個人暈船浪,又有人嘔. 之前上網睇話Maya Bay超多人.果然係咁,所以我都費事落船.帶團0既人妖Jennifer個胸極堅挺,好識搞氣氛,好搞笑(唔少三級成分)





之後去Viking Cave,遠望個燕子洞
Jennifer
PP Island 個名係因為0的石架埋流水0既景象,好似男人pee pee wor.下個景點monkey beach,餵完佢地食花生
去浮潛,呢度0的魚仲狼過尋日.我個水樽都未開蓋,已經喪撲埋黎.呢度好大流,好彩男友熟水性,拖我返船,我自己游的話,唔知游唔游得掂






PP Don 午飯後,Khai island 蛋島,灘上好多石珊瑚,好淺水,已經有好多魚
五點幾返到市中心,我地趕急咁買外賣晚餐,Tuk Tukresort ,希望趕得切係酒店睇日落.不過搭車期間落緊細雨.返到酒店check in,本來我以為我地由蜜月房轉到豪華海景房(約五十平方米),點知男友安排咗Private Pool Villa(二百六十幾平方米).嘩嘩嘩!!!!我去旅行從未住過咁豪架!!!!張床對著Andaman Sea,仲睇到巴東海灘放煙花.個浴缸好大,不過水唔夠熱
冷氣好凍,我熄咗佢.要開風扇同電蚊機,有唔少蟲蟲飛.
facebook album






沒有留言:

張貼留言