2014年7月4日 星期五

希臘 Day 11, 12 Monastiraki 跳蚤市場

Day 11 由Santorini 搭Blue star 1530船. 今次我地全程坐係餐廳. 計劃行程時, 揾過overnight 船, 不過無. 船比預期遲咗到雅典Pireas 港.搭地鐵到 Omonia 轉車. 半夜十二點幾,我怕尾班車已走,可能要搭的士,網上講到的士司機唔老實.有位希臘伯伯見我個樣咁搭心,雖然唔識英文,都黎幫我地. 上網查咗原來星期五,地鐵開到成兩點幾.
返到Neos Olympos Hotel 之前網上睇到0既劣評出現了.酒店 overbook. 叫我地行去五分鐘腳程0既 Delta Hotel. check in 佢想比間雙人床0既房我. 我更正咗佢.Delta Hotel 有升降機.一入房,好大陣煙味,同埋靠馬路旁,好嘈. 同Neos 一樣去水差, 不過wifi收得唔錯.都幾近 Metaxourghio 地鐵站.

Day 12  去Monastiraki 跳蚤市場

時間尚早,好多店都未開



呢個站好多塗鴉

戰利品中間個藍眼睛,老闆娘話帶來好運的

晒到一身古銅色返港了


2 則留言: