2005年3月3日 星期四

雪嶽山,首爾 Day 3 everland

出發到Everland,首先到野生動物世界.
虎獅獸


今次我仲餵熊人食餅,搞到一手都係佢0的口水.



如果大家鍾意羊咩咩,可以強行捉住佢地黎影相,如果你捉到0既話.咁0岩呢位團友又捉到隻,我地又搭單影張先.
呢個係阿瑪遜河直通車F4?加強版?
今次黎多左個洗衣機,唔錯唔錯.上次玩唔到0既驚魂鯊魚,正!我不過雄鷹要塞(懸掛式過出車),都係無得玩.我地同一大班團友一齊玩幻想特級(過山車),龍捲風鬼屋(係射擊遊戲),摩天輪,碰碰車,滑浪飛船,海盜船等.有過上次玩天旋地轉0既經驗,今次我有心理準備,無玩到嘔,但聽說有團友真係玩到嘔.

可惜雪兜 無開,四季花園 又 under construction.如果大家有興趣,可以坐下公仔車.
有興趣可以係shop度買個動物頭套,你係Everland會見到呢0的羊呀,老虎等等等等

焗脆條W2,000,甜甜地




離開真係唔捨得,尤其係呢班咁可愛0既卡通公仔.臨走當然要同佢地拍拍照,跳跳舞.
之後去東大門,這裡的東西比明洞平,記得講價.入住New Rasung Hotel,離市中心成個鐘車程.




沒有留言:

張貼留言