2016年2月11日 星期四

金門 day 2 單車遊

文臺寶塔
翟山坑道
軍用通住大海0既水道
上午行程完結,午餐後,又係金城車站排隊. 上咗車之後, 又即刻落返車,因為第一個景點: 金城民防坑道就位於金城車站
職員每人派咗枝營光棒,有0的人開手機照明,行咗十五分鐘左右到出口. 體驗一下以前打仗,金門平民點利用民防坑道走難.旅遊巴駛到雙鯉溼地自然中心. 老公終於頂唔住跟團較嘈,限時限刻,要求甩團.
 雙鯉溼地自然中心同好多景點一樣,有個橙色單車標誌.一本passport,可免費租兩部單車,頭盔連瑣. 雙鯉溼地自然中心離我地民宿好近. 先返民宿攞返自己頭盔.
呢間係民宿間離屋. 呢間屋個婆婆好好,DAy 1 婆婆見我地揾唔到民宿老闆娘曾幫忙,雖然有點言語不通
說好了的金門單車遊正式開始!係度踩單車好舒服! 楂車0既人都好有品
湖0既倒影好漂亮吧!沿著金寧鄉自行車道踩,睇下慈湖0既水鳥.
慈湖三角堡



北山古厝群五點前返到雙鯉溼地自然中心還車

如果想踩靚0的0既車,可考金城鎮美力達租車http://www.merida.tw/
搭巴士落金城鎮晚飯
吉祥餐飲地道,,又好味!原來以前兵哥仔興食炒即食麵
蚵仔麵線
每晚7.30p總兵署有免費導覽團,兩小時,終點模範街總兵署有多個展館,裡面0的臘像整得好靚呀
總兵署對出仲有人放煙花添
同行媽媽級團友,全程跟團,佢話導賞員講得好好
不過我地幾個後生自己行. 行行下見到呢檔金門人用炮彈廢鐵整0既刀,指甲鉗等好出名!
民宿老闆介紹咗金豪租車比我地. 媽媽級團友同金豪職員講價後,我地租唔到電單車. 晚上民宿老闆幫我地call 的士係金城車站對出7-11接我地. 五人每人TWD62. 







































沒有留言:

張貼留言