2008年9月7日 星期日

Day 146 Lock up

 本人極度烏龍,每每有經典之作.早上4:45,院友按鐘,我取葯後,發現我將瑣匙,瑣咗係醫生房.更糟糕0既係我連條後備匙都瑣埋係staff room. 等同事Margaret J返工,再call 經理Stephanie黎救我地.Margaret笑說:How can u do that? I love u!接著同事Jenny返黎,我就睇住日出交更比佢地.Jenny話,You are too young to have dementia(老人痴呆). 我都懷疑自己有Juvenile dementia.0630,Stephanie駕車好快黎到.第一句問我,無瑣匙,咁係邊度瞓呢?如果係香港,我咁搞法.相信比人媽叉兼打爆.跟住我就會極度內疚,自己比咁多麻煩人.Stephanie, Margaret,Jenny不但無嬲,只有關心同歡笑.昨晚 kitchen staff Ai知我走,佢話好多人會唔捨得我.

我真係好唔捨得一班咁好0既同事同院友.昨晚院友Monty問我:Do you mind if I treat you as my daughter?每次派完bedtime medicine,佢地都會問我幾時再返工,然後數咁咪仲有XX日囉/I look forward to it.97歲意大利院友Frank,前排病到幾日臥床不起,我地以為佢就黎唔得.呢幾日佢行到,當然無之前咁生猛(佢會幫Recreational Officer Beth 搬枱搬櫈,打理花園,收信派信,有時食完飯,幫我執枱).Beth叫 Frank唔好再做咁多粗重野.Frank話佢會一直幫,直到佢入棺材.Frank病到死死下個陣,都仲要送我朱古力,In the drawer/fridge. Choco for you.
有咁好0既同事同老人家,我都唔知講咩好. I love u!!! I love u!!!!


同事Jenny送0既咭,院友Frank送0既 Strawberries 我每次返工, Merle都會比幾粒糖我,多到我都食唔哂

沒有留言:

張貼留言