2007年9月14日 星期五

Back from Moalboal

 放假前病,放假病,菲律賓返黎都仲病緊.

家陣氣弱柔絲,左耳聽得不清楚,手損腳損,手0既傷口因為日日浸水,都發炎啦.但最緊要係個 trip好正,大家都玩得好開心!

乘夜機,約凌晨一時返到屋企.執下野.

下午三點幾,Wakeboard @ 淺水灣

大家見我又黑又瘦,面青,病到個成個癌症病人咁.叫我聽日唔好去行山.不過我都係想去(21/10苗圃行42公里喎,仲唔練?我0既藉口).

晚上到尖咀海運

翡翠拉面小籠包食飯.可能病到嗅覺同味覺都遲鈍咗,平時唔食得辣0既我,呢晚食辣野完全無問題.好味!

沒有留言:

張貼留言