2007年9月28日 星期五

Japan Trip Day 14(淺草)

 30/9/07 Day 14

淺草東横 Inn 早餐一樣係飯團,麵豉湯,咖啡同茶.但飯團0既賣相,可能我整都係咁上下樣.地方唔及橫濱東橫Inn寬敞.

今日雨落得幾大.好涼.昨日瘋狂購物後,今日二人只剩Y3,000到淺草

買野食同手信.喜歡掃街.邊行邊吃人形燒
各類小食.行完淺草寺.0係外面檔仔,買朱古力香蕉,Kawaii婆婆送多條俾我地
,仲同我地影相添.

返酒店途中,到SWEET SANCTUARY ISO ASAKUSA買甜品.店員包裝得靚靚(面層有透明膠防水的)

,拎返酒店食.

同Venus分道揚鏕,佢搭skyliner,我搭 narita express.點解分開去機塲?用埋我那個3日變5日0既 JR pass.仲有延續outward bound精神,有條簡單0既路,我唔揀,揀條難0既.雖然係Day 10,我諗過唔再玩outward bound,但宜家我又想再報,或者考慮下菲律賓海上嘔餐飽課程.繼續攞苦黎辛.點解?或者因為當我望住瀑布高山,唔信自己做到,但Outward bound話我知,我可以的.嘗過苦,得到的更甜!!!

Outward Bound0既參加者,你地覺得呢?

沒有留言:

張貼留言