2008年7月30日 星期三

DAY 108 怕老

Nursing agency refer我到 Lilyfield一間 nursing home. 主要照顧一班 dementia院友.只係返四個鐘,主要工作餵餐,收拾餐具,協助如厠.早上十點茶點時間,我餵老人家食餅喝茶個陣,護士告訴我有很多杯未執拾. 有0的茶點放係度,無人理.無足夠人手去餵咁多個老人家.人手不足,香港係咁,澳洲係咁.不過呢度0既老人家,睇黎比香港的幸福.因為相比起黎,香港0既人手較緊拙. 老人痴呆0既人,有0的脾氣暴躁,有0的無反應,有0的好可愛,成曰笑......我拖住婆婆隻手一齊行,同0的比較醒目0既老人家傾偈等,我係醫院經驗,主要為內科,即係對老人家較多.而我亦好鍾意老人家,我鍾意對老人家,多過對細路.但其實我好怕老.老咗乜野都退化,失去自我照顧能力,好多野都要靠人.所以我嫌命長的. 我係Mona Vale工作0既老人宿舍George Mockler House,那裡的老人家好醒目,九十幾歲思路好清晰,自己行得走得.但佢地都怕,當佢地行唔到0既時候,就要送去nursing home.早前有位院友跌倒幾次,院舍負責人考慮將佢送去護老院,她女兒大發雷霆.另一位院友 Leah(眾人0既開心果)對我說,” Sue,Don’t get old.”我心裡認同,Leah接著說,” If u get old, think of an old lady like me.”然後我倆又開懷大笑.

沒有留言:

張貼留言