2008年8月23日 星期六

Day 131 Goodbye Nana

 Dear Nana,

今日收工,收到你電話,突然提早一星期出發.好彩我仲黎得切同你食餐反.第一次係yha見你,覺得你個名勁難記.所以叫你Nana.你問可唔可以join我地dinner.你唔好彩啦.要食我0既semi salad.不過你睇住我0既厨藝大踴進:蛋包反,為你學0既麻婆豆腐,前晚0既甜酸排骨.除咗YHA反局(乘唔知幾多次),我地又一齊去Camperdown食ribs,馬來菜,食勁辣韓國菜Myer food court...一齊玩:Custom House, Aroma festival,睇鯨魚,sex procity2surf,唱K,新秀義工……一齊認識好多朋友,farewell 好多人.雖然同你講過,我已習慣farewell.但我都會唔捨得! I miss u, sister!你問幾時再見.好難講.或者好快係澳洲見/係香港/地球某角落.網上見,電聯啦!
上面所有0既link都係屬於你同我0既回憶!

thanks soooo much fion~~ 我不是隨便說的,i m really sooooo happy to make fd with u~~~ 黎左兩個月,總算明白你之前講既果種「習慣」的感覺,但每到有人離開,甚至是自己離開,還是會好不捨得,最捨不得的,便是你們幾個我到步後第一批結識的朋友,你, bear, queenie, katherine, nora... 不過分別係遲早既事,呵呵,傷感黎都無用.... 只希望大家都會有個自己滿意既旅程,相信一定會再見的,只係日子未定~~~~ hoho~~~ 總之, take care~~~ i m sure i will miss u~~~~~~~~~^^

沒有留言:

張貼留言