2008年8月30日 星期六

Day 137 Miss Me! Miss YOU!

 由於23/9離開悉尼,飛去Darwin.今晚我帶新人Julie接替我於老人宿舍0既工作.幾位老人家都問我:

Are you leaving?
Me:
Yes, Im flying to Darwin on 23 Sep.
Eileen,
Take me with u to Darwin.
Brian,
 The world is so big for u to explore.
Merle,
Ill miss u.
Me,
Maybe Ill be back.But I dont know when.
Merle,
Maybe I wont be here already.
Me,
Wait for me.
我覺得我屋企人同香港0既朋友掛住我,多過我掛住你地.下年四月返港,好快見面.三星期後就離開悉尼.我最唔捨得我0既係老人宿舍0既老人家.佢地好多個都好鍚我.教我好多,帶比我好多0既歡樂.我好鍾意同佢地傾偈,聽佢地0既故事.佢地個個都八十幾至九十七歲.如Merle 所講,第時我返黎悉尼探佢地的話,可能有0的人已經唔係度lu. That
s life. I love u all, my Australian Grandparents!!!!!

沒有留言:

張貼留言