2009年12月3日 星期四

護士變病人

 玩完賽車,我忍住痛蟻行返屋企.我睇唔到腳有咩瘀傷,行到咁耐.我估我拉襯筯或肌肉吧.

晚飯後媽陪我搭的士去急証室.因姆指同胸口擦傷,先黎枝破傷風針.等候期間,媽媽提起已過身0既公公.媽媽話自己記性越來越差,我同細妹都留意到.佢怕自己好似公公咁會老人痴呆.我答:咁都無辦法.我會照顧你(不過呢期要你照顧我先).腳痛越來越厲害,醫生檢查個陣,忍唔住流眼淚.我未試過痛到咁.照完X光.健康服務助理見我行到樣衰衰,推咗架輪椅比我.見醫生,睇到張片,pubic rami骨折

.估唔到要入院(第一次).平時照顧病人0既我,體驗病人0既生活了.
我都幾好彩,瞓窗口位,近電視,仲係電床黎添.起碼坐高,唔使要人幫.我個格有五個婆婆,一位中年女士.第一次用便盤,剩係攝個便盤落pat pat,我隻右腳抽哂筋.為免整濕張床,小便時唔可以太有勁.我瞓係度去咗一段時間,盡量去清佢.攞返個便盤出黎,果然好重手.成功地無整濕張床,yes!繼續bedrest.

晚上算靜,隔離床婆婆偶爾幾聲咳.routine:半夜打針,探熱,量血壓等.一天早上開水洗面,不過無我份.因為無預入院,牙刷面巾百無.七點幾,兩位工友推我去再照多兩張片.早餐雞粥,甜餐包不賴.巡房,醫生話我要兩星期物理治療,用輪椅.第三個星期可以開始行.可以轉去非急証醫院.媽媽帶來日用品,書,netbook,解解悶.跟住我要辦大事.瞓咗晚,好似無咁痛,我坐咗一段時間,個便盤有0的0梗,不過無便秘就好了.
打電話請病假,比保險經紀,比朋友取消約會....家陣笑,胸口同大肶都會痛.媽媽帶生果,炒米粉同魚肚蓮子糖水(對骨埋口有幫助).係醫院無落地,係咁食同瞓,呢趟可以增到肥吧.
是日早午晚餐
起碼兩星期時間無工返,無得周圍去,可能神要我好好休息吧.同埋玩還玩,真係要注意安全,保重身體!

沒有留言:

張貼留言