2009年12月9日 星期三

@骨科病房

 7/12 由於女病房太多病人,我被轉去男病房0既雙人房,我隔離床0既Suzan都係護士.由於間房本身設計供單人用.只有一個叫人鐘,插蘇位亦係我個邊.所以我會幫佢按叫人鐘同差電.我地就靠張bedside table互相傳送物資,例如:雜誌.由於我地中間係無簾,大家幾時大小異便都好清楚.佢拔尿喉個日都請教我點樣坐個便盆.佢做咗脊柱手術,用便盆0既難度比我高好多.佢之前怕搞唔掂的話,就用尿片.結果成功.

我之前係女房瞓張電床,比宜家張手搞床舒服好多.呢度雖然無電視,但以前係澳洲有段時間仲悶,所以宜家都唔會覺得太悶.
8/12 今日學用輪椅,後波轉彎,無問題.晚上suzan家人探佢.佢媽咪同我媽咪同是天涯淪落人,非常好傾.兩個廿四孝媽媽.雖然炒車,但亦算不幸中之大幸,起碼我唔使做手術,手腳活動都自如.由於休息夠,仲精神過平時.不過自己真係好衰,搞到屋企人同朋友擔心…...呢兩星期最多落輪椅,第三個星期可以開始行.希望可以快0的好返!
拿住個三角架起身,

就諗起玩wakeboard.

9/12
尋日已susan做咗個龜殼(用黎支撐條腰).今日係物理治療師陪同下,用架同士的行路.見到佢好得咁快.3/12做咗7小時0既手術,今日可以落地行.替佢高興之餘,亦羡慕.自己好心急,不過又急唔黎.只有等.今日大巡Grand round(即係一大班醫生,一齊巡房兼教書).顧問醫生,拿住我張x 光片問學生書.之後問我幾句,然後就話我可以用架行.我估無醫生寫低,所以物理治療部下午都係比輪椅我練.病房門口較窄,自己用輪椅出入,頗有難度.
晚上媽媽繼續帶來晚飯同魚肚糖水.佢話擔心我一月去愛爾蘭,我就同佢講睇下到時情況點.細佬帶咗0的我要0既文件,又幫我去電話公司整野.見媽咪有幾聲咳,個樣又好累,病病地咁.個一刻我想喊,真的好內疚.不過我都忍到.我亦知道,自己總會有情緒低落0既時間.人生有好多好多考驗,我要學識去面對,去處理.

10/12
今日我開始用架行,Susan 0既進度亦好好,大家都可以自己行去厠所.Susan 明天可以出院.
醫院0既膳食對我黎講唔差(我食得比較清淡).呢個粟米白汁蒸魚柳賣相不錯吧

.三餐我最鍾意早餐0既粥.
今日食0既係紅米粥.款式幾多:洋蔥豬扒,沙爹雞都唔錯
病房經理同院牧都黎問候我地

呢幾日都係度煩緊繼續住公立醫院定轉去私家醫院,同埋保險0既問題


沒有留言:

張貼留言