2013年10月18日 星期五

布吉 Happy Birthday trip day 1

今次生日之旅去得成,真係要多謝四位幫我調假0既同事! 另外仲有Vacation Planner Travel 0既 Joseph 幫我訂咗布吉package. 不得不讚Joseph 效率好快,服務好好!

18/10/2013 返完通宵, 搭機塲快線,搭10:25 am 泰航班機.坐窗口位, 見到應該係攀牙灣0既島吧,好靚! 不過影唔切.

於布吉機塲有免費手提sim card派發, 有10銖免費電話費,可以去7-11便利店增值. 由機塲搭800銖的士,去 Kalima resort and spa http://www.kalimaresort.com/ ,車程約45分鐘.沿途見到主題樂園FantaSea , 有show 同buffet,不過我見blog評語麻麻地。之前網上睇過呢間五星resort comment, 景靚! 去水唔得,係半山, 好多梯級要行,唔適合老人家, 櫃枱員工服務差, 清潔工及bell boy服務好...HK$4480 酒店連三晚蜜月套房package. 見過酒店網站套房0既相,好吸引!已經唔再考慮其他0既酒店,最後一晚每人HK$760 住Grand Deluxe Seaview房.

兩點幾到酒店,仲未執好房.我地用大堂部電腦上住網先. check in , 之前以為蜜月房會摺0的心心,浴缸有花瓣呀,都無0既.









 之後搭5p班 shuttle bus 出 patong town ( 酒店每日得三班車出patong town 11a, 2p , 5p)  . 回程亦係三班(11.15a, 2.15p, 5.15p)
巴東Jungceylon商塲落車。隨意過對面一間晒相鋪報咗兩個團(一個PP島,一個皇帝島)。再過隔離Promenade 商塲food court 醫肚。 行咗陣街, 隨意揾間Thai massage
食腳皮0既魚
















之後坐300銖 tuk tuk 返resort

2 則留言: