2014年1月28日 星期二

血色海灣 The Cove

睇完"血色海灣" http://www.youtube.com/watch?v=ypeW6lSeUFc
呢套電影,令人有好多反思

記得舊年去帛琉 http://blog.xuite.net/fioncsm/hkblog/151152461
當地有個全世界最大0既海洋哺乳動物教育研究中心海豚話係由日本漁民度救()過黎. 片中提及以研究保育為名,實際捕鯨豚0既情況。捉返黎0既海豚,如果送到海洋樂園以後訓練表演的,可以賣到好高價錢。

見到人性幾咁醜惡,海豚被不人道屠殺。仲有0的日本人食咗海豚肉都唔知,海豚肉水銀含量超標。人類0既大量捕魚,日本政府向漁民灌輸,係鯨豚0既錯,日本漁民視鯨豚為pest 害蟲。但令一方面亦見到記錄片中0既人冒死,比大家知道呢個事實。

記得舊年農曆新年,媽咪留咗碗翅湯比我。佢一番心機,我照食,但我叫佢第時唔使再整,當時佢嬲嬲地。話我唔識食。一年過去,唔少親戚朋友都辦無翅婚宴。魚翅價格跌咗好多。媽咪都話食晒以前買落0既翅,唔會再買。

上星期幫媽咪買拜年0既朱古力。回家我同佢講:"環保,唔用包裝紙。"佢好不高興。希望身邊0既人,各位對地球,對人有多D 0既愛同關懷 !

新年快樂!!!! 身體健康!!!!

沒有留言:

張貼留言