2014年3月25日 星期二

菲律賓 Donsol Day 1


菲律賓有兩個個較hit睇鯨鯊地方:
  1. Oslob http://blog.yam.com/abber_lee/article/46899910但係0個度0既鯨鯊定時定候有人餵。
  2. Donsol 0既鯨鯊係野生0既。唔似Oslob"有人養"。
    Donsol
    有兩間公司安排鯨鯊之旅。Whale Shark Adventure and Tours (donsolwhaleshark.net) Donsol EcoTour (www.donsolecotour.com) 資料指二至四月為睇鯨鯊最佳季節
我曾經考慮由泰國蘇梅搭半小時船去Koh Tao 睇鯨鯊, 四至六月為最佳季節。http://www.kohtaobackpackers.com/location/gettinghere.html 但泰國同菲律賓Donsol Whale Shark Adventure and Tours 要潛埋水先可以睇鯨鯊。由於男友無潛水牌,我揾Donsol EcoTour幫我安排行程,機票亦可代訂。

Day 1香港去馬尼拉.等轉機期間唱錢,機塲對換率HK$1: Piso 5.5。買張五日任上網電話咭p500(p100通話費用).Legazpi 機塲,package包接送,我地入住 La Piazza Hotel。司機,Bell Boy,職員都好友善,同埋佢地serve 完我地後行得好快,我地攞 tips都攞唔切。p50租架 Tricycle電單車去town.一落車見到有巡遊,原來一年一次慶祝夏季來臨,維期一個月0Festival尋日開始。



巡遊隊伍載歌載舞,推住動物/人/怪獸造型0既公仔,好熱鬧!有條龍仲裝咗水喉噴觀眾添。















我地係間外賣叫咗野食,30分鐘後可以攞。後來落雨,我地坐係外賣店,諗住食Pizza ,原來係麵黎,叫Pancit Malabon。我地比佢個圓形底盤誤導咗,唔怪得,佢寫係4-6人份量。我問職員攞叉,個麵酸酸地,幾好味!仲好抵食!p185我地分兩餐先食得晒。職員仲攞咗兩杯水比我地。厨房0既職員出黎睇睇我倆,可能呢度外國遊客較少吧,都係本地人幫襯.我地同職員講,我地擺烏龍,以為個麵係pizza,個麵好好味! 呢度0的人感覺好純品友善!



行咗去教堂

教堂隔離就係Market頭先巡遊0既公仔放咗係Market 隔離0既廣塲,有酒飲,有野食

可惜我地到達0個陣落好大雨





沒有留言:

張貼留言