2014年3月26日 星期三

菲律賓 Donsol Day 2

今日行高2421米 火山Mt. Mayon。二人包團,有個導遊,同一個挑夫。
八點幾開始行,行行下落大雨,有時亦要手腳並用。呢0的就係讀生態班學0既火成岩,火礫岩...山上有監察火山爆發0既儀器。但導遊指舊五月那之爆發,預測唔到,有人山上被困,佢去山上營救。佢地戴住頭盔,但山上碌落黎0既石頭,隨時攞佢地命。事實上,0個次事件亦有傷亡.導遊好勇敢,係個英雄。另外佢叫我望一望山下一條S型黑色線。原來2006有次火山爆發,0個條S字係溶岩,溶岩流向村莊,毁滅咗條千人0既村莊。聽到咁危險,大家仲敢唔敢去呢個火山玩呢?由於我地只係參加Day Trek,只行咗火山0既部份。導遊建議想登頂的話,最好三日兩夜,不過我諗呢度成日落雨,勁呢hea.導遊話山頂火山口 熱,鞋底會溶。十二點幾行到返去我地放野0既屋,其實係人家0既屋企.小朋友好好奇用手機影我地相.屋內有貓,有狗,走地雞同雞仔有時會走入屋,屋外仲有鴨添.午餐0既炸雞同苦瓜都幾好味!唔想行上山可以考慮玩ATV四驅車 http://mayonatvtours.com

跟住搭個幾鐘車去Donsol
入住Elysia Beach Resort (elysia-donsol.com) .沿著沙灘呢帶最貴間resort . 酒店兌換率 HK$1: piso 5.3 。酒店較環保,無提供沐浴露,洗髮水,牙膏,牙擦等,我地係酒店.係無風筒借0既.

每日我地都會行沙灘,睇日落,睇下星






係菲律賓,我最愛飲0既Mango Shake


沒有留言:

張貼留言