2015年1月24日 星期六

Zipline,abseiling @東龍島

由鯉魚門三家村碼頭買來回船飛去東龍島($45),早上九點出發.9.30am到達東龍島.向營地方向走,多咗間新創意士多.0係南園士多,戴上頭盔同harness,教練進行簡介(廣東話同英語).活動地點,離南園士多,來回大概20-30分鐘.想食出名0既排骨飯,最好預訂.經過營地,到達活動地點.

第一個節目: 游繩下降Abseiling由於以前我跟教練Gordon 梧桐寨玩過瀑降,馬大石澗玩過溪降。唔會太驚。而每次Abseiling都同唔同體驗。
梧桐寨瀑降 http://blog.xuite.net/fioncsm/hkblog/151152395教練同我一齊落
馬大石澗玩過溪降 http://fioncsm.blogspot.hk/2013/08/blog-post.html自己控制加跳崖
今次一pair 人落。同男友一齊游繩落去,右手面就係海,沿岸浪大,高度叫人生畏,但景色一流!落到底就係鬼洞。

第二個節目:飛索Zipline以前我係澳洲,裴濟同帛琉玩過飛索,本來以為無乜野,咪由高點滑去低點囉。估唔到咁刺激!首先企係起點,0個個懸崖已經夠晒驚,如果無安全措施,我真係唔敢行出去。對比起外國,每個點都起係樹上,參加者企係牢固0既台上。理想地,我地行到舊石0既邊邊,再滑出去。不過我體重輕腳又短吧,馬步紮得唔穩,行唔到去石邊,雙腳離咗地。教練叫我嘗試返返舊石度,我手抓到0的碎石,睇住碎石由幾十米0既懸崖跌落去,如果下面有人就不坎想像。速度由教練控制,可以好快!快到我嗌咗出黎,之前係外國玩飛索都未試過,好過癮哩!唔同地方0既飛索有唔同特色
澳洲jungle surfing:有生態導賞,仲有倒吊環節 http://blog.xuite.net/fioncsm/hkblog/151157893裴濟:減速同停,可以自己控制 http://blog.xuite.net/fioncsm/hkblog/151152735帛琉:情侶主題 http://blog.xuite.net/fioncsm/hkblog/151152461
小休期間,有位參加者話佢去雲南旅遊0個陣,農民就係用自制飛索,用繩綁住隻牛,運過對面。遊客可以比錢農民玩飛索。不過我諗我唔敢係無安全措施下咁玩。呢位參加者仲提及佢去巴基斯坦,阿富汗等地方。令我諗起"走過烽火大地"。後來得知佢就係係西藏開咖啡館0個位香港人
風轉咖啡館Spinn Cafe http://www.cafespinn.com/


第三個節目:攀石 Rock climb
地點就係鬼洞附近。我第一次戶外攀石係日本,所以我有0的概念,知道要揾企同可以抓住0既位置。選擇合適0既攀石鞋後,我地輪流開始。

本來是日活動係飛索加游繩下降,每位參加者大概玩咗兩次飛索加兩次游繩下降。教練比我地玩埋攀石,所以要趕返碼頭搭五點船。後來發覺Gordon 連飯都無食。返到三家村碼頭,Gordon同以前一樣問問大家feedback,做evalution。大家都玩得好開心吧!


未玩之前,有朋友問過幾錢,覺得$480貴。玩完之後,我覺得值,開心同體驗係無價!我地十個參加者,五個工作人員。玩緊飛索時,另一邊可以玩游繩下降。有工作人員拍片影相,0的相晚上已經有得download.最重要係安全嘛!當然做咩都有風險0既。不過我跟Gordon 玩咗幾次,佢亦出過好多團,所以我都好放心。


以前我玩飛索,我只會諗係外國玩。原來香港都可以做到。希望朋友能繼續將佢0既興趣做職業,再發展為事業。香港可以做到多元(雖然特首,叫香港青年返祖國發展,祖國同胞黎香港發展,我地0既政府,唉!)。加油呀,香港人!















沒有留言:

張貼留言