2007年10月4日 星期四

OBJ Group A 觀相會

 約0係美麗華red box 唱K+睇相.Hang同學友把聲幾可亂真.我好似同學友合唱"風箏與風"咁.

本來想用房內電視播相同video. 搞唔掂.反正Ray's laptop 個monitor好大.一開塲,已經睇到我嘩嘩聲.Video分唔同Section e.g. rock climbing, shower climb etc,加埋音樂,勁正!!!大家一齊睇,好回味!!!

好surprise, Ray為我地整0既 DVD盒極精美.封面係我地係山上影0既其中一張相.印有我地 Outward Bound標誌,

日本課程日期,option :白馬之旅.後面有地圖.入面有一隻以 laser整,有自己張相0既DVD,令人愛不釋手.真係唔知點多謝你好.好感動!

感謝你付出0既心思同時間!仲有Janet安排呢次gather,cher & Hang陪我唱 K.

Ray ,你第時參加咩course,記得通知聲.我地儲珍藏版DVD 呀!

沒有留言:

張貼留言