2008年9月14日 星期日

day 153 中秋 & 韓國感恩節

 考完IELTS,可以盡情去玩勒.

去年中秋同一班outward bound朋友於日本山上渡過.今年一樣,同日本朋友,過異鄉中秋節,仲有韓國朋友Jun.
我同Jun係Paddy
s同supermarket買咗好多野.開工,切咗一大盤菜.


Big Brother Daisuke教我整pizza.

Jun教我地包越南春巻.

食食下,哥哥Goro攞咗0的野食去厨房唔知整乜.嘩!原來佢整燒賣呀!

佢覺得我個名Siu Mei發音似燒賣,所以成日嗌我做
燒賣.好靚0既越式燒賣,真係有0的唔捨得食!

 今日係韓國Thanksgiving Day, Jun姐姐整咗應節食品.

我準備咗雙黃蓮容月餅.

佢地幾個都彈得下鋼琴同結他.第二次係屋企0既mini concert.飲飽食醉,不亦樂乎!

沒有留言:

張貼留言