2007年10月20日 星期六

生日&第一位乘客

 120

本來今日返 P,所以之前搵同事調返早更.同事們竟然記得我牛一,祝我生日快樂.回家check email, facebook & MSN,SMS,Blog,繼續收到大家0既祝福.

跟住我小牛試刀,載 Ester去大埔墟.Ester第一次做電單車乘客,坐0係乘客座感覺有0的驚.所以我叫佢同我一齊坐司機位,攬住我,出發啦!!!短短0既路程,佢覺得好好玩哩!

跟住同中學同學0係稻香火煱,再去食甜品.本來兩位朋友book咗做我第二同第三位電單車乘客.不過見我好攰.下次啦.

回家忙著回覆朋友0既Birthday message.上上吓網.燈熄咗,Jenny捧住生日蛋糕出黎.屋企人又玩Surprise!同舊年生日一樣,我又驚喜又開心!!!Angus返工, Ester BBQ.呢幾年我生日,屋企人都等我回家慶祝.

多謝咁多位同我慶祝/記得我生日!!!好鍾意你地送0既生日禮物

並祝同我同年同月同日生0既你生日快樂!

沒有留言:

張貼留言