2007年10月21日 星期日

苗圃挑戰12小時2007

 第一段:油塘三家村遊樂塲->井欄樹.0815出發.

第二段:井欄樹->沙田坳道(獅子亭).個幾月前練呢段個陣覺得好辛苦.但今日行得輕鬆.

補給站提供雪梨,香蕉,水,果醬麵包,寶礦力.
第三段:沙田幻道->大埔公路(九龍水塘).沿途好多馬騮.

第四段:九龍水塘->城門水塘主壩
第五段:城門水塘主壩->鉛礦坳.雖然條路唔難行,但行咗咁耐,小腿同右膝0既痛,令我行得幾辛苦.
第六段:鉛礦坳->佛教慧遠中學.0係補給站差完電,跑落山.約1830,行咗10小時15分鐘,完成42公里0既路程.

多謝咁多位贊助我0既善長,精神上,行動上支持我0既朋友 ,我地0既 supporting team!!!!
之後帶朋友返屋企食下蘿蔔糕,豆腐花,飲涼茶,一齊睇我日本同菲律賓之旅0既DVD.招呼唔到,仲要你地洗碗.屋企部osim美腿魔師,剩係沖咗涼0既朋友先比用啦.跟住落樓下平台街邊檔食碗仔翅,魚蛋,麵....(我住咁耐,都未試過幫襯.)
你地唔介意洗碗0既話,下次再黎探我啦!
歡迎光臨寒舍!!!
係 la , 行得咁快, 尾燈都見唔到呀 下次見到車尾燈, 都算我贏
妳絕對可以行毅行喇,成個過程都唔係好睇到妳攰.勁呀!

我都覺得自己好勁呀!哈哈哈!越黎越勁呀!(其實每位參加者都好勁呀!最緊要有heart嘛!) 第五段攰架.不過都"頂able"0既.我繼續我一貫作風,全程保持笑容,你咪以為我唔攰囉.

沒有留言:

張貼留言