2008年3月11日 星期二

一個人去旅行

 每次放大假,我都會同朋友出外旅遊.自己一個人去旅行,我從來未試過.去澳洲工作旅行,決定得好快.準備0既時間唔多.有時我會驚,怕自己應付唔黎.我知道好多人會擔心我.我份人粗心大意,無乜記性,論論盡盡.唔見野,我都習而為常.去旅行唔見車飛,手信等,出門口唔記得瑣門...無乜方向感,係路盲,無乜安全意識,傻下傻下.經常肚瀉,傷風感冒.餸又唔識煮,無乜planning咁...

交咗辭職信,總護士長,同我傾兩句.佢覺得我好傻,一個人去旅行唔悶咩?有時我都質疑自己.點解要自己一個女仔去澳洲?有份穩定0既工,有班好同事,0係香港有屋企人錫,大班朋友陪我玩.搞到媽咪又擔心......雖然你地會覺得我好勇,但我都有怯0既時候.

呢排都忙著為澳洲之旅準備,買野,搵資料,同朋友聚聚.尋日申請咗個國際車牌.遲0的交定下年0既稅.仲諗緊保險點買好...好煩,有壓力,好累.

睇咗好多網頁,旅遊人生0既 Forum提供好多有用0既資料.當中有唔同人澳洲工作假期0既故事.其中推介兩本書:”浪蕩澳洲365天”,”小女鞋,大背囊”.


我就買咗本lonely Planet,去到澳洲 plan trip用.

澳洲working holliday每年有成一千個名額.咁多人都去過,佢地得,我諗我都得       0既.希望唔會好似亞媽講:”搞唔掂,咪買機票提早返香港.”有0的人去度,好適應澳洲0既生活,有人得個"做"字,有人為搵工,為生活而徬徨.....我又將會有一個點0既故事呢?點解要一個人去旅行?未做過,永遠唔知結果.唔想第時後悔,我選擇去試!

沒有留言:

張貼留言