2008年3月6日 星期四

Kaleen Fung School of Dance

 到 Kaleen 0既舞蹈學校參觀.成千尺0既舞蹈室,我無諗到咁大規模架.

泉同我坐係counter.睇下Kaleen教學生跳舞.興趣同時係自己0既職業,多好!
我地三人拖完地後,出發尖咀一壽司(晚上10時後,壽司刺身半價).
Kaleen成為我第二位電單車乘客.乘客comment:”好似坐緊 IQ 博士,草菇妹妹架電髮車咁.”一黎我唔熟路啦,二黎感覺責任重大.起初我唔敢載Kaleen的,Kaleen叫我唔使驚.原來我可以做到的.
抱歉學校剪綵開幕同你地0既重要日子,我唔係香港.祝業務蒸蒸日上,你地開開心心!

多謝你0黎參觀我0地學校 ,同埋咁有耐性教亞泉打倉頡...我都好開心開到自己0既學校,不過第日仲有排捱 !!! 能夠成為你第二位搭客真係........ 放心 ~你係一個好好0既草菇妹妹 ,雖然好慢,但坐你車好有安全感,未開車...前比你講到我有小小驚 ; 開車後...0車 ....完0黎只係好慢同唔熟路,其實唔洗驚 !!!要對自己有信心呀 我都祝你做到自己喜歡的事,幸福快樂!!!  

沒有留言:

張貼留言