2008年3月29日 星期六

Sabah trip day 1 & 2

 28/3

澳門機場坐Air Asia airline->亞庇 Kota Kinabalu (KK)
入住Marina court 三房一廳有厨房


29/3

KK飛去斗湖Tawau,搭車去碼頭,再搭船去Kapalai
房間望出去就係海.

潛水equipment好新,我地用0BCD,,籃都貼有自己0既房號同initials,好整齊.職員會幫我地set equipment
有條rule,潛水唔比戴手套,有時我地都唔理.
唔錯0buffet,羊扒,甜品等好好味!
入餐廰,唔可以著膠衣,每次又著又除,比較麻煩.
3p
左右開始岸潛,附近有沉船的.3個 divenight dive 最正.
晚上我地0係直升機停機坪0既沙灘椅,聽住浪聲,欣賞美麗0既星空,有時會睇到流星同遠處0既閃電.
Kapalai Resort
除咗有 internet,小型圖書館,仲有桌球等.淩晨我地打乒乓球,打到身水身汗.

 

沒有留言:

張貼留言