2013年4月28日 星期日

Day 2 帛琉第一次潛水

 我地主要玩南面0既島

Dive shop Fish n Fins就係我地住0既 landmark marina隔離.
Dive shop送比我地0既水樽

1 DIVE:  Ngelis Cpral GARDEN
對住呢個景食午餐,勁開心! 同埋呢次係我潛咁多次,個lunch賣相最靚仔,亦好好味!
無預到去沙灘,背脊無乜打底楂防晒但個沙灘實在太靚,有防晒衣都唔著.背脊晒傷咗,但絕對值得.
我地到達個陣,另一條船啱啱走.個灘得返我地唔知呢個灘叫咩名呢?水極清,有唔同顏色0既籃綠,極美!!!!!
咁淺水已經有珊瑚有魚

2ND DIVE TURTLE Cove
叫得turtle cove點會無海龜
3 DIVE: GERMAN CHANNEL
教練話要睇0既野呢度有齊晒
LEOPARD SHARK
eagleray

mANTA

帛琉果然係世界七大海底奇觀之首,幾十米0既能見度.超多野睇就算我第三個dive,防晒入眼,辛苦0,都睇到

晚上食韓國菜,牛舌,冰鎮冷麵等好好味!

 

沒有留言:

張貼留言