2013年4月30日 星期二

Day 4 帛琉潛水多幸福


7th dive : Ulong Channel 大蚌
Suki 
話想睇鎚頭鯊真係估唔到,我地係水底睇緊背面條鯊魚0個陣. Diving master (DM)用力按鐘,擰轉面oh my god! hammerhead係我米前游過.太快,大家都影唔切上水DM 勁興奮,見到每一隻船都同人講我見到hammerhead”. 之後我同一個韓國DM傾偈,佢話係帛琉潛咗二百次都未見過.我地真係超級好彩印象中我好似係菲律賓?定馬來西亞呢?見過鎚頭鯊.不過深水位置,仲要鎚頭鯊係我下面好深位置,離遠望.佢竟然游上咁淺水,仲咁近我地,實在難得
8th dive : Ulong Sandbar
有garden eel 
我追住一大群大眼魚,當佢地一齊轉向游向我面前,我都嚇一嚇,哈哈!仲有scorpion leaf fish ,flatworm扁蟲,海兔

帛琉係我至愛潛點,因為我鍾意睇大野當然細野亦唔少
係沙灘午餐,呢度人氣盛,有晒枱櫈大樹遮蔭.有時食食下,可能有果實跌落黎.

離開沙灘,帛琉0既石灰岩limestone不時會見到0的海水侵蝕而成mushroom rock

開始落大雨
,令能見度減低

我頭幾次潛水有帶電筒,直至有次DM攞開我枝電筒.因為水太清,根本唔需要.
但係最後一個dive, 9th dive:  Helmet wreck . 水唔清,加上我副鏡係咁入水.起初buddy同我,同大隊走散咗,DM擔心,游返黎揾我地不過呢隻沉船珊瑚同魚唔係太多睇朋友0的相見到以前0的酒樽,彈盒等

晚上去日本餐廳,試試個蝙蝠湯(fruit bat). 呢隻係展品,好核突聽人講蝙蝠肉好似雞肉咁,我就覺得比較似金華火腿,都幾好味
刺身,椰奶蜆肉等都好好味!

Giant Clam
刺身,始終咁大隻蚌,年紀唔細,肉比較韌.都係係海度比我地睇,比較好

咁就潛咗三日.帛琉仲有好多潛點e.g Clam City, Shark City, Stingray point…..
唔知幾時可以再encore.  呢個trip令我考慮買套BCD reg,因為借朋友件衫,太大.潛得無咁自於最怕係控制唔好,整爛珊瑚
 
 
 

沒有留言:

張貼留言