2013年5月1日 星期三

Day 5 PALAU Zipline

 水族館係酒店隔離.我地係外圍走走係外面可以望到入面部份0既魚塘同水母仲有鱷魚.

身後係我地住0既酒店
 
 

本來我地計劃一大班人去位於Malakal0既海豚灣www.dolphinspacific.com 同海豚游水.呢度 係全世界最大0既海洋哺乳動物教育研究中心海豚話係日本漁民度救()過黎.可惜出發前搞手發0既電郵,海豚保育中心好似至覆當日只有六個位我覺得自己徒手潛水未係咁好.其他地方亦可以同海豚游水.加上玩完,返酒店沖身,換衫就要去機塲.結果揀咗玩Zipline. 後來睇到朋友0既相,有點後悔的,第時再來吧.
中午係酒店餐廳食pasta. 切到午餐肉咁大0既刺身,未溶晒雪.但好鮮,唔點豉油都得,之前出去食個兩間日本餐廳,刺身味道比較淡.酒店老闆係台灣人,呢個旅程唔覺見內地人.台灣人就好多
.
 
帛琉有兩間玩Zipline公司,都係韓國人開另一間要自己安排交通我地
join Palau Adventure Park www.ziplinepalau.com 離機塲五分鐘車程.由酒店過去唔使半個鐘到達就有張咁0既櫈.呢度主題係比情侶黎.office 對出有隻蝙蝠,可以餵佢遊紅樹林,好彩的話可以見到
鱷魚今次我第三次玩zipline.呢個比較慢,冇咁刺激.
見到繩網,好想玩,不過佢話未整好

 

 


坐船游紅樹林,無乜野睇.游紅樹林,我首選都係沙巴,可以睇長鼻猴,
 鱷魚同螢火蟲.
玩完飲野,食個椰肉
sashimi.哈又真係幾似刺身喎.

韓藉CEO叫我地簽名冊.呢度2012九月開,我諗生意唔多.我地簽到第三板紙,係第一批係度玩0既香港人postcard要五蚊美金.不過free咗比朋友同我幸運兒,一年後你會收到呢張明信片


唔少朋友見到帛琉咁正問我,如果唔識潛水,有冇其他活動呢度仲可以行山,行瀑布,扒獨木舟,浮潛等等.帛琉,希望可以再黎!!!!

離開帛琉,返台北

 

沒有留言:

張貼留言