2013年5月5日 星期日

DAy 9 台北西門町

 澳洲工作假期認識0既台灣朋友帶我去西門町日本餐廳食拉麵.都幾多人排隊.

隻糖心蛋好靚!不過湯底太濃.
活化古蹟西門紅樓隔離0既攤檔
懷舊佈置
朋友帶我去旅遊書亦有介紹
朋友送我0既手信攞獎食品,聽講好多人排隊架!好好味呀!

最近紫園飯店0既機塲巴士站係晶華酒店附近.大有巴士NT$90,不設找續大部份人都會去台北車站搭國光機塲巴士吧 NT$130,班次較密大有機塲巴士個司機,好搞笑.楂車期間會講下笑話令乘客都感到歡樂.

以前我會諗同爸媽去旅行,大家興趣唔同,唔啱玩,得個悶字今次台北之旅,好開心其一同台灣朋友聚聚舊,另外見到爸媽玩得開心媽最欣賞個温泉,覺得台灣野又好食,人又好台灣真係個好地方.我仲有好多地方想去,想去花蓮,宜蘭,清境,肯丁,台東….如果再黎台北或者會由
三貂嶺行去侯硐. I 'll be back 

沒有留言:

張貼留言