2013年5月2日 星期四

DAy 6 台北陽明山,士林夜市

 入住紫園飯店(係捷運中山站地下街R4出口,好方便),1/5早上到台北爸媽會合紫園要上一層先有升降機.職員都好友善,唯一係個厠所有時冇端端有水攻上黎,不過都好輕微0.

係台北車站北門搭巴士去陽明山.行咗陣到遊客中心,見到好靚0既藍鵲.遊客中心個婆婆(唔知係咪義工黎)helpful.介紹我地去陽明書屋,小油坑等.佢推介前山公園0既温泉,免費的(由陽明山公車總站行十分鐘.
遊客中心有水機,我地買0的乾糧.108巴士(NT$15一程)二子坪站.行咗條段環湖步道
有人影婚紗相
遊客中心婆婆介話二子坪同大屯自然公園靚,我就覺得無乜野睇
等車0個陣見人地係竹子湖影0的相好靚,佢話比 NT$50 入塲,可以摘 好靚好大朵百合花
再搭108巴士去小油坑睇火山爆裂口
不斷冒出硫黃煙
我諗過行由陽明山最高點1七里山120米 行去冷水坑.不過成兩個半小時.怕亞爸腳痛
108巴士去冷水坑
睇書介紹呢個免費温泉入到去,都係本地人比較似日式,唔著衫浸.佢地見我同媽唔知訂.問我:”有冇帶浴帽,有冇帶肥皂?”我答無.佢話我乜都唔帶,走黎浸温泉.我初初覺得0的阿嬸幾惡跟住我戴頭套,媽用毛巾包頭.我地用洗頭水,沖完涼開始浸温泉媽浸緊温泉個陣,擦手臂同上唇,阿嬸即刻話佢証明佢地保持得好乾淨.後來佢地都聊我傾偈.問我點揾到黎,其實佢地都好友善. 雖然叫冷水坑水温約40.媽讚浸咁多次温泉,最正呢個!
個日得十六度,成日想落雨咁浸完温泉,好暖,醒神晒

由冷水坑遊客中心行去牛乳湖
菁山吊橋
跟住行咗半小時去擎天崗睇牛牛.
好耐以前我去過士林夜市.今次去部份食檔搬咗去地下街.台灣朋友話之前士林夜士比人鬧,例如空氣流通.我係地下街食野,覺得無乜問題
當然出面掃街,比較平
我鍾意兩老整呢個潤餅捲
 

沒有留言:

張貼留言