2013年5月29日 星期三

新界西北單車遊

 洗車後發現爆咗呔,唔知係咪塗鴉牆有玻璃.就係咁朋友將佢第一次比咗我(補呔).又熱又餵蚊,我又無準備後備呔.辛苦晒朋友!

經過濕地公園,0輞井圍士多歇歇.士多老闆好好傾,好友善!
勁好陽光,繼續行程去到魚塘又爆呔跌落草叢中.推住架車,欣賞魚塘景色好美!
同大陸一(鐵絲)網之隔,朋友獻出佢0既第二次.朋友好努力,雖然佢一直講佢唔識補呔.俾蚊係咁咬,玩咗好耐,連膠布都出埋都係漏氣.有個叔叔經過,建議朋友將佢26吋後備呔換落我部20吋摺車度,爭成六吋,但原來work .
哈哈又可以繼續.去埋尖鼻咀.
望落去好多招潮蟹,跳下跳下0既彈塗魚
本來今日我想去白泥睇日落但雲幾多去流浮山途中,睇埋個日落
第一次踏足流浮山.
之前見無太陽諗住除咗副黑超.朋友話踩車戴超可以保護對眼我從來未試過天黑晒踩車,無意識開車頭尾燈戴住超,睇唔到路,跌到前轆都歪埋.好彩已經係屯門.去單車鋪搞掂架車.踩去洪水橋星都餐廳食飯.好肚餓.我覺得都幾抵食.$52 個海鮮螺絲粉好足料,薯蓉花又整得靚靚有餐湯,野飲同甜品.
咁耐無踩車,今次踩得好累.搭西鐵個陣,好想瞓單車方面,真係好多野唔識唔知搭港鐵去天水圍,我以為一定要拆轆.原來摺埋部車就得多得朋友0既提點同幫助.

沒有留言:

張貼留言