2013年4月29日 星期一

dAY 3 水母湖,潛潛潛

 以前睇過美國一個真人show節目叫生環者Survivor. Survivor Palau其中一集,勝出參賽者獲得0既獎賞就係去水母湖.當時我諗,有一日我都會係度同水母游水.今日我0既獎賞時刻到了.

帛琉由於地殼變動,水母置身無天敵0既湖退化, 得無毒.
一天早上帶備浮潛物品,行五分鐘左右山路(0的石級幾大,著人字拖行的話會幾0銀腳). 我地咁早去,為咗避開人群.我地應該係最早到個批到逹時,無其他人大部份水母都係底,有小部份游近水面.我手抱住一隻游咗陣. 當然十一,二點中午時段會多好多,不過到時一定超多人
.
呢張係朋友徒手潛水到較深水位置影
4th dive: Blue Corner
拿破侖魚/蘇眉追住我地,逗我地陪佢玩咁.Dive master抱住佢
不時有一大群魚  

5th dive: Blue Hole開船
6th dive: Clarence wall
浮潛己經睇到龜同鯊魚
 
晚上大部分人去little italy食意大利菜.我就想去下地度00既地方.帛琉0既野食,都好啱食.餐餐都覺得好味!
跟住我地行咗陣街
又試咗soursop 南太平洋 限定 水果,得一份 US$4 vs 柑桔檸檬 US$1.75
試飲Guava tea nodi fruit  製保健良茶herbal drink,後者味道應該無乜人好吧


朋友買咗棷子油.護髮效果好好呀!
另外呢度有由milky way 泥造0既護膚品. Milky way牛奶湖呢個景點離我地太遠,我地女士們都心郁郁想去敷下
 
係公園睇星0個陣,有幾個男人行過祝我地have a nice day
呢度0既人好友善純樸

晚上十點幾community colleage
幾個後生仔打籃球
,仲講笑叫我地三對三鬥波

店鋪有0的開到十點,有一檔食店廿四小時


Tim Album Day 3

沒有留言:

張貼留言