2008年4月18日 星期五

day 5 明天試工

 可能尋晚飲咗咖啡,唔係好瞓到.半夜又上網打blog,同朋友 MSN(我鍾意做0既野).今早陽光燦爛,心情靚靚.星期六,本來諗住買報紙睇下有無工.隨意走入間酒樓問請唔請人.!明天試工賣點心.時薪$9,同之前聽差唔多,唐人街通常都係$8-10.咩都可以笑一餐0既我,覺得將會賣點心,非常搞笑.Jeff所講,走入去問,就得架啦.所以報紙我都唔買啦.據呢幾日0既經驗,貼得出黎請人0既都係請長工.Jeff估中我前日去邊間雪糕店搵工.(Jeff working holiday一年,舊年暑假返香港的.佢咗好多有人0既資料比我).點解佢估得中?因為那個casual junior staff wanted 0既牌係長期貼出黎架.

之後去ATM 試下用Commonwealth張咭.Day one 申請,尋日已經收到咭.再圡Boardway K-mart買厠紙.我都睇咗好耐,總之買最平個條啦.買到返去.朋友覺得那些厠紙比較鬆.問我平時有冇跟亞媽買野.呢條係我第一次買0既厠紙.平時我唔使去超級市場,街市入貨,買野都唔會點格價.拿住條厠紙行緊個陣,見到尋日個fundraising leader著住制服籌緊款.我諗賣點心同籌款,前者應該比較適合我.
時間過得好快.今日已經第五日.每日出街,食下野,搵工,咩都睇下.返屋企上下網,睇下書,煮飯洗碗.好快就一日.之前覺得搵工好難.如果真係咁難搵,就提早離開悉尼.plan 留係Sydney兩個月左右.之後去邊就諗諗啦.

沒有留言:

張貼留言