2008年4月4日 星期五

Sabah trip day 8

 由於睇過螢火蟲同長鼻猴,我無跟大隊.自己搭十蚊馬幣的士去碼頭.睇書話Sulug island 浮潛最好,我又未去過最大0既Gaya island.本來諗住搭船去呢兩個島,但去Gaya island超貴,去其他島都係十幾廿蚊,Gaya island要成二百蚊.仲有唔可以自己一個人行,要有Guide的.

來自美國,係香港讀大學0既Mark.
咁我先去Sulug 再去Mamutik island .Sulug island 係唯一一個無行山徑0既島.原來個島係無人架.得我同兩隻蜥蝪,爛厠所,垃圾....無救生員,我都唔敢自已浮潛.
Sulug island 上0既自拍.
Mamutik island有 條三百幾米walking trail,係一條餵蚊0既trail.唔理Jelly fish season照浮潛,唔見水母.不過0的魚好狼,咬到腳都損埋.
晚上鋤大D.原來我都唔係咁爛玩.同呢班朋友唔休息喪玩0既朋友一齊,我投降啦!

張孤島自拍照好好feel啊~~! 海風仲要吹到個頭好似飄零燕咁..... 你行動都好快wor, 放底相機即刻爬上樹枝坐底擺pose, 勁啊!
於2008-04-09 10:08:00回覆
To jackie
一個人去旅行,我0既自拍可能越來越掂 孤島自拍,較咗30秒,然後跑上樹連拍10張,好好玩哩!

 張相好靚, 好有feel, 跑十幾次, 值得啊.  

沒有留言:

張貼留言