2011年6月19日 星期日

Day 1 香港- 金邊->暹粒

 坐港龍,機師楂得勁穩。都唔覺佢幾時起飛同降落,到達金邊。

柬埔寨人效率好快。用E-Visa好快就過咗關。
買電話sim card後。見唔到我網book架Van.搭的士仲抵。如資料搜集所講。由機塲去市區,US$9.
雖然我地十一點幾已經到達巴士站.不過同一條街兩間巴士公司Mekong Express 1230p班車已經滿晒.Angkor Express 又係滿晒,下一班車2p,車價比Mekong 比差唔多一半.不過我朋友搭過Mekong Express,覺得唔錯.我都係搭返Mekong 2.30p班車穩陣.
時間尚早,我地係附近行下.郵局好近.係附近揾食(後來至知原來呢度係Old market).後來行返去巴士站條街食金邊粉,不錯的!
爸爸是次旅程0既良伴


媽咪買咗個竹筒糯米飯
甜甜地,幾好味!
店員教咗我地幾句柬埔寨文,例如:幾錢,好貴,多謝,再見等。
買串燒時,有人坐大象經過

跟住我地去咗Phnom Penh Exhibition Hall附近一個公園玩.呢度0的設施唔錯!比我地咁玩都頂得住

金邊市0既馬騮

接著開始約六小時0既車程
雖然我地坐近洗手間,一0的都唔臭
開車後,服務向我地派發一盒兩件蛋糕/酥皮餅點(呢個good!),凍0既濕紙巾同水.
沿途有唔少田,農夫插秧,高腳屋,走地雞,牛...
車停咗一次,休息十五分鐘.柬埔寨0既洗手間幾乾淨
落雨,晚上八九點到達暹粒市巴士站.Guesthouse Shadow of Angkor 安排0既Tuk Tuk司機 Mr Hak 同佢拍檔Rain 接我地.起始我覺得Hak 0既英文麻麻地.明天用佢一日睇下點.或會換過個Tuk Tuk 司機.
係 Shadow of Angkor 放低行李,我地係隔離街掛住條"Recommended by lonely planet" banner 0既食肆angkor palm晚飯. 柬埔寨0既國菜Amok fish
唔覺得特別好食。試咗0的鴨,雞, 牛扒, 個魚湯大家最唔鍾意
. 都fruit shake最穩陣.呢餐盛為 US$38
Ester 唔係幾鍾意間Guesthouse 咁.Angus 同我就去pub street 我朋友之前住過間Molly Malone睇睇.沿住酒吧街行好熱鬧,音樂播放得好大聲,可能有0的人會覺得嘈.不過Molly Malone 唔嘈.間Irish pub靜靜地.房間亦唔錯.
11點幾,返到shadow of angkor.爸媽 Jenny Ester瞓晒覺.Angus 同我係大堂上咗陣網.怕大堂有蚊咬的話.房內亦可用免費wifi.

沒有留言:

張貼留言