2011年6月24日 星期五

Day 6 Kbal Chhay Waterfall

 酒店話五點開始有早餐.五點幾我地包塲咁,半自助式咁食早餐.時間尚早吧.無乜選擇,自己切包烘包.

六點酒店安排既van 黎接我地.今日車費US$160. 即日來回金邊同西哈努克市.架Van好座位好舒服,冷氣夠.四小時0既車程,可以瞌下.
第一個景點: Kbal Chhay Waterfall
司機話3000柬幣入塲費
行呢條橋個陣有個男仔同我講野.我聽唔明佢講乜,我估係收入塲費.不過我無比佢

好澎湃0既瀑布
0係呢個小瀑布做天然水療
水好涼快
What a refreshing swim here!!!!!
呢度真係好正,醒目呀大家姐,扮「檬」幫我地慳返筆﹗  

沒有留言:

張貼留言