2011年6月22日 星期三

Day 4 皇室浴池 & 豆蔻寺

 皇室浴池 Srah Srang

見到有人游水,我都好想游

食完 lunch 我係餐廰午睡一陣.媽就係外面架Tuk Tuk 瞓(有樹蔭同風,涼過室內)
 

豆蔻寺 Prasat Kravan


五座塔分別供奉烏瑪女神,創造之神--梵天(Brahma),守護之神--毗濕奴(Vishnu)
,濕婆同毗濕奴太太拉克希米女神(Laksmi)

不時見到地雷受害的樂師.我地都有捐款支持下.

記得有一日,個鼓聲特別搶.我飲完個椰青.跟住鼓聲節拍,拍打個揶青殼. 鼓手見狀,即刻轉拍子.我當然跟唔到. 我同樂師互相報以微笑.雖然地雷令到佢地失到肢體,但可以睇得出佢地0既樂觀,堅強!

沒有留言:

張貼留言