2011年6月22日 星期三

Day 4 洞里薩湖 Tonle Sap Lake

 坐Tuk Tuk出發洞里薩湖 .呢段路好大塵,要出動口罩了.

坐船遊湖 US$10/位
今次我地導賞員除咗楂船個後生仔,仲有我媽咪,因為我外公係漁民.媽自小係船上生活.
賣衫0既小販
賣蔬菜的.貨源:有的自己係水上屋0既花園種,有的係岸上入貨
估唔估到籃色呢個建築物係咩黎
係美國人捐錢起0既籃球塲。真係估佢唔到
呢到應有盡有,學校,警崗(我地見到有個警察當值),基督教/天主教堂,
餐廳,桌球 karaoke等娛樂設施。water station 飲用水供應站.有錢就係 water station 買水.不過唯獨無救護站(可見柬埔寨0既醫療,真係幾落後.我媽係水上生活0既年代,香港0既水上村係有救護站的)

我地去咗間水上商店
店內賣0既蛇/蠍子酒

呢度有



鱷魚塲同魚塘
妹妹0既媽媽撐艇,運梳蕉黎賣比我地.
離開遇到水上乞丐
呢個用盤做水上交通工具0既情境.我係電視見過,好有趣!
後來見到一隻運送大電池0既船.媽解說:"我以前就係用呢0的電黎睇電視.有次你姨姨用晒咗好多電.婆婆話佢又唔聽.到我地睇大結局,睇到一半無得睇 (呢單野以前聽佢講過).
呢次水上旅程,看到一點點母親兒時的生活.

沒有留言:

張貼留言