2008年6月14日 星期六

Day 61 手忙腳亂@kitchen

 搭正做厨房0既工作,有點緊張.一開波,已經搞唔掂部洗碗機.惟有向同事Nada求救.早餐(只係烘燶咗幾塊多士),tea,整沙律都ok.到午飯時,我太遲烘熱食物.老人家都在飯堂等開飯.我很焦急,論論盡盡,燙傷手,不過都好小事.好在班老人家好體諒我呢個新手.唔覺有人起哄/投訴.同事Jenny應該收工,都幫咗我一陣.清潔厨房後,帶咗0的腸仔,紅蘿蔔同西蘭花回家同朋友分享.

始終我比較熟識護理0既工作.做Carer比做kichen work輕鬆.希望下次做好0的.起碼唔使班老人家等.同埋唔使同事幫手啦!

沒有留言:

張貼留言