2008年6月15日 星期日

Day 62 Back to Marigold

 前幾日酒樓大家姐打比我,問我可唔可以返工.諗起backpacker Queenie 0係星期六日做下part time.所以介紹佢黎Marigold,一齊賣點心.

開工前0係酒樓食飯做早餐.呢套綠色制服比之前個套好.

手上0既點心印

有0的同事見到我,"好久不見了.""係老人院做野,揾夠未呀?"感覺比以前好.認識一位香港backpacker Katherine.晚上我地同一班台灣backpackerPizza.如果唔係明早要去Balmain Hospital返工,我會0railway Square YHA留耐0的,同班backpacker 傾偈好開心!



沒有留言:

張貼留言