2008年6月18日 星期三

Day 65 Play during work

 Recreational Officer Beth0的放大假.所以今日train我做佢0既工作首先係Exercise and Quiz.同班老人家一齊做下運,拋下波,問下問題.跟住我就去tea.呢度同醫院返工,都一定有tea 時間.平時Beth會同老人家去下bus trip, concert etc.由於我係佢放假期間只係幫一日.Beth叫我到時帶Exercise and Quiz.其他時間陪老人家行下,玩下.今日班院友教咗我三個game, JigQuiz (Word Game),Bobs(類似桌球) Dominos.好似班院友陪我玩,多過我陪佢地玩.返工可以明正言順咁玩.太好了吧!我見到仲有過三關, scrabble,Monopoly.唔知遲0的有冇得玩呢?之後有Resident Meeting.我問埋個Footie Tipping,即係問班老人家黎緊0的賽事邊隊贏,就放工勒.

沒有留言:

張貼留言