2008年6月20日 星期五

Day 67 瘦咗

 妹妹Ester 睇相,同事都話我瘦咗.可能因為 on call shift work.瞓得唔好.有時放工,好累.有時間就小睡一陣,接著就同朋友0Railway Square YHA煮飯.今個星期約咗好多朋友.雖然有時累,但鍾意大伙兒一齊食飯傾偈.有時返工要好早起身,但喜歡宜家0既工作.尋日有個同事0既老公過身.所以call咗我返早.Acting Manager多謝我返黎,Nada said,”Luckily we have you.Otherwise we have to have the agency carer.” Beth said,”U like here and we like u too.”班老人家又好錫我.幫我執枱,摺碗布圍裙,請我食野,教我英文,陪我玩/講笑….喜歡悉尼,可能因為同香港0既生活差唔多.我怕悶,喜歡忙.呢度有工作,朋友,可以同我香港0既家人朋友MSN/透過blog溝通.就算0係香港,我玩得多/病個排都會瘦啦.呢排雖然瘦咗,但身體好好.

沒有留言:

張貼留言