2014年6月23日 星期一

希臘浪漫海琴海之旅 Day 1 出發雅典

參考不正妹的正生活,我係三月頭買咗俄羅斯航空0既機票$7923,23/6係莫斯科轉機去雅典。比較其他航空公司,俄羅斯航空最平,轉機等待時間亦短。

早上十一點香港出發,晚上十點幾到達雅典機塲。機塲份雅典地圖唔錯, 有雅典市中心, Piraeus 港口地圖外, 仲有有用0既電話. 機塲出市中心地鐵飛 Eu $8. 二人 Eu$14.三人再平D. 我地住0既酒店位於 Larissa Station ,係火車Central Station,亦有地鐵站。本來我想搭一程火車,機塲火車站同地鐵係同一個月台。見火車站顯示牌乜都無,好似無車咁,便問問職員。叔叔雖然唔識英文,但好熱心幫我,指住地鐵地圖,教我點轉車。40分鐘左右已經到憲法廣場站Syntagma.到達Larissa Station , 隔離有連瑣coffee shop Everest 5am開到半夜,仲有間開廿四小時0既士多,諗唔到希臘0的店開到咁夜,好方便。仲有買水好平,最平係Naxos一間超市 Eu$1.8 六支1.5L,大概hk$3一枝!

行五至十分鐘左右,到達Neos Olympos Hotel. 住方面我係參考
http://blog.udn.com/dianajue/6714703
係雅典住,最方面係 Omonia同 Monastiraki,當然房租亦會貴0的. Neos Olympos Hotel係Larissa 同Metaxourghio站之間。如果搭火車去天空之城,亦好方便。
我地間房係三樓,無升降機,今次我自備咗大隻佬抬行李。一層樓等於我地平時兩層樓,其實男友抬咗個喼上六樓咁。Eu $28 我覺得好抵住,浴室去水好慢,房間Wifi收得好差 ,大致都唔錯。我地無食酒店早餐buffet Eu $5 關於間酒店,可以參考 Pupudog's blog

沒有留言:

張貼留言