2014年6月25日 星期三

希臘 Day 3 雅典->米克諾斯 Mykonos

一早我地搭地鐵去Piraeus 港口搭0805船去米諾斯 Mykonos. 出車站就有小販賣包, 又平又好味! 因為有朋友建議我早0的買船飛, 佢2009 九月去, 去到先買,差D冇船坐. 所以我係香港網上訂咗呢程船飛. 我直接去 Hellenic seaway 網站訂, 可能早買吧,比我係綜合網站睇0既價格平. 呢程每人 Eu $19

買最平飛, 上到頂層揾位. 係呢張長櫈又幾好瞓. 不過就唔少人食煙. 隔離有everest 賣食物飲品. 船先停 Syros . 1240 準時到逹. 我地亦準備落船. 不過見其他人未乜點郁,我地等一陣. 期間見個女仔好趕咁. 過咗陣隻船開, 呢次仆街了!呢度唔係尾站. 我去接待處問, 晚上八時左右先返到Mykonos. 旅行擺烏龍唔係未試過. 不過今次我嬲到喊. 今次0既疏忽,白白浪費我地0既時間. 我本來應該係 Mykonos的,而唔係係船度. 船內好熱好曬,身心都覺得難受.

晚上八點半,到Mykonos 港口,好多酒店兜客,平有Eu $40. 
打電話比 Ibiscus Hotel
http://ibiscushotelmykonos.com/
 , 派人黎接我地. 旅程中最貴係住呢度 Eu $55晚

老細好忙,又要開車接人, 又做 reception. 見佢咁忙,我地又好肚餓.諗住自己打電話叫 take away,點知對方聽唔明. 結果都係老細幫我地叫. 老細鼓勵我地行落市中心食野,行街, 我好累. 外賣都幾快送到.chicken crepe 好好味! 


沒有留言:

張貼留言